неделя, 9 април 2017 г.

Извратена тройка с друга жена

Реших да се отблагодаря на моя мъж за страхотния групов секс на 8ми март и се свързах с Диана.Да онази мръсницата от Сливен с която си изкарахме страхотно.Предложих и тройка с моя мъж.Много исках да гледам как моя ще я изчука и като я знам каква е извратена, ще се получи супер.Тя се съгласи и се разбрахме да ни гостува за уикенда.Не бях казала на моя мъж исках да го изненадам.Когато тя пристигна в нашия град по най-бързия начин отидохме в нас.Изкъпахме се и веднага се подхванахме.Докато изчакаме моя да се прибере от работа се подхванахме.Тя ме накара да я лижа.Започнах внимателно и нежно да я лижа по клитора, но тя едва сдържаше възбудата си и ме прикани да бъда по енергична, започна да ми натиска грубо главата между краката си.Започнах да я лижа бързо, а тя само викаше; по-бързо, по-бързо.... и след малко мошни конвулсии разлюляха перфектното и тяло.Измина доста време, може ви минута докато спря да се тресе, стана и ме накара да легна по корем.Наялюнчи си пръстите и грубо ми вкара едновременно един пръст в сливата и един в задния ми отвор.Изненадах се от грубоста, но пък това и страшно ме възбуди, и точно в този момент моя влезе в хола.Когато видя голата Диана и как ми беше пъхнала пръсти в дупките ми направо му висна чейнето...охо ей сега отивам да се изкъпя и се присъединявам към вас каза той и понече да излезе от стаята, обаче Диана му каза да спре и да дойде при нас.А когато той дойде тя му каза да си извади хуя.Е чакай да отида да се изкъпя...предьожи той...Не каза тя със строг тон и му каза да си извади хуя.А когато моя си свали дънките, тя се просегна хвана го за мекия хуй и започна с хуя да ме удря по главата и лицето, а с другата ръка продължаваше да ме ебе в путката и гъза, седнала върху мен и да исках неможех да мръдна.А после ме накара да духам.Да ви призная неисках да духам преди моя да си измие хуя, но тя започна грубо да ми натиска главата и го лапнах.Лъхна ме миризма на немит хуй и на вкус беше солен, но тя ми натискаше грубо главата и крещеше да духам.Това беше малко гадно и същевременно супер възбуждащо.Друга жена ме принуждава грубо да духам на моя мъж.Супер възбуждащо и извратено.А тя мръсницата продължаваше да ми натиска силно главата и да ме кара да поемам целия хуй в гърлото си.Цялото ми лице беше в лиги.Чувствах се като долна курва.А това явно много и харесваше защото не спираше да ми натиска главата и да ме дави с хуя на мъжа ми.А на моменти когато успявах да си извадя кура от устата или ми се изплюваше в устата, или ми биеше шамари.По едно време вече толкова много бях възбудена, че с ярост се отскубнах, хванах я здраво за косата и и набутах главата в гениталиите на мъжа ми.Тя обаче стискаше зъби, ооо ще духаш казах аз и я стиснах за носа да не диша и след няколко секунди когато тя си отвори устата за да поеме глътка въздух с неистова злоба и блъснах главата към хуя му.Хуя влезе в устата и рязко и докрай.Мръсницата се задави и повърна.Тука вече тотално превъртях и казах на висок тон духай кучко и започнах яростно да и бутам главата.Тя се отскубна и ми се изплю в лицето.Кого плюеш ти ма, извиках аз и когато и вкарах хуя в устата и тъкмо да започна пак да я натискам, тогава моя я хвана здраво за главата и почна да я ебе в устата.Натискаше и здраво главата и и го вкарваше до дъно в гърлото.Това я ядоса и тя започна да се опитва да се отскубне, но той я държеше здраво за главата и не и позволяваше да си извади хуя от устата.Тогава тя започна яростно да го бие с юмруци по корема, но това още повече нахъса и той продължи още по-грубо да я чука в гърлото, отвреме навреме си вадеше хуя от гърлото и и когато го вадеше или и се изплюваше на лицето или и удряше шамар.Той е много извратен и е цар на тези игри.Незнам как, но изведнъж тя се освободи и най-неочаквано за мен ме хвана за косата и рязко ми заби главата към хуя му.Започна диво да ми натиска главата към кура му, сякаш искаш да си го изкара на мен затова, че той я еба грубо в устата.Толкова грубо ме натискаше, че и аз повърнах на кура му.Повърнах тъкмо когато целия кур беше в гърлото ми и опръсках цялото си лице с повърня.Но тя не спря...напротив още по надъхано ми натискаше главата, а след няколко минути ме хвана грубо за косата и ме накара да застана на четири крака и каза на моя да ме ебе.Той обаче искаше нея да ебе и я бутна да застане на четири крака, тя неискаше, но той грубо я принуди да се надупи с крак и настъпа главата и и го забоде в путката.Тя изпъшка силно, а мен това страшно много ме възбуди.Той започна да я клати с бързо темпо, а аз му бутнах крака и си сложих вагината пред лицето и за да ме лиже.Така той я ебеше, а тя ме лижеше.Докато тя ме лижеше можех да наблюдавам моя и виждах голямо удоволствие на лицето му.Много се кефеше на Диана, тя наистина е много красива и с много хубаво тяло и той я ебеше с голям кеф.Сериозно я ебеше.После ме надупи и започна да ме ебе, а аз лизах сливата на Диана.След малко тя свърши и отиде отзад и с две ръце ми държеше задника, а моя ме чукаше.А ако хуя му излезеше навън, тя го поемаше с уста и пак го вкарваше.После докато той ме чукаше с путката, тя започна да ми бърка с пръсти в ануса и след като ми разшири анусчето му каза да ми го пъхне отзад.Хуя му влезе лесно в разработение ми анус.След като ме поеба няколко минути в гъза, моя накара Диана да го яхне.А тя се оказа много добра ездачка.Скачаше като луда на хуя му.Явно това и беше любимата поза, защото знаеше какво и как да направи.Яздеше го много бързо, а отвреме навреме си въртеше дупето на осморки сякаш за да му даде време да си почине и пак започваше да скача на кура му с бързо темпо.Определено беше много добра.Доста по-добра от мен.Моя неспираше да се наслаждава на хубавата езда и постоянно и мачкаше перфектните цици.После я положи по корем и понечи да и го пъхне в задника, но тя се дръпна не там каза...недей...няма недей каза той озверял от възбуда и започна с хуя си да я натиска по задния отвор, но тя се въртеше и буистваше неискаше да му даде да я чука в ануса.Недей мърда...крешеше моя и неспираше да се опитва да и го вкара в гъза.Реших да му помогна и здраво я хванах за кръста да не мърда, тя започна да пищи и да се моли да не и го вкарва там, но моя не признаваше молбите и грубо и го пъхна в гъза.Тя изръмжа като ранено животно, и след като видя, че няма мърдане и, че хуя му е вътре в ануса и реши, че няма смисъл да се дърпа.Значи ще ми казваш да еба моята жена в гъза, а тебе не така ли каза моя и започна с груби тласъци да и разпаря гъза.Диана я болеше.Виждах болката изписана на лицето и и ми стана жал за нея, обаче моя се беше яко надъхал и хич не му пукаше.Забиваше си яростно дебелич хуй в ануса и.След малко явно болката и премина в наслада, защото тя започна да пъшка от кеф и да му креши да я ебе по-бързо.По-бързо крещеше тя...давай...пръсни ми гъза...хвана ме за ръката и я стисна здраво, и захапа възглавницата на дивана...Давай бе...еби ме грубо...пръсни ми гъза....искам да ме боли...а моя целия в пот не спираше и тези думи го надъхваха яко и я работеше здраво в ануса....давай...нали си голям ебач...неспираше да говори мръсотии тя...давай...по-бързо...давай...тук вече моя неиздържа извади си хуя, а аз бързо се наведох за да ми изпръска лицето със сперма.Доволна ме окъпа със сперма...а Диана също се присъедини и двете започнахме да му лапаме хуя докато омекна нацяло.А после тя ми облиза лицето и ме наплю със сперма.И така започнахме да си ближем лицата и да се плюем със сперма...Страшно извратено и перфектно за края на вечерта...но не тя вечерта едва сега започваше...