понеделник, 21 ноември 2016 г.

Елена курвата счупи кура на моя мъж

Един ден една бивша колежка ми се обади да се видим.Става въпрос за Елена.Разказвала съм ви за нея как едни турци я пръснаха от ебане в Кипър на една яхта. тя беше в България и искаше да се видим.Поканих я на гости и понеже беше от друг град и предложих да остане да спи в нас.Бях му разказал на моя мъж каква е курва и му предложих да я изчука или да направим тройка.Той ми каза, че първо иска да я види и тогава.Елена пристигна показах и града в който живея и се прибрахме в нас.Моя още като я видя високичка русичка и веднага се усмихна лакомо... Седнахме на масата да вечеряме и да изпием по една водка и като обърнахме няколко питиета прошепнах на ухото на Елена, че искам да се изчука с мъжа ми...Очаквах да се търпя, но тя веднага ми каза добре, щом не ти е проблем... Страшна курва е помислих си аз и предложих да моя мъж да влезе да се изкъпе.След като се изкъпа той седна между нас двете и си разгърна халата.Курът му беше полу мек... Елена веднага го хвана за чатала и започна да му бие бърза чекия.Приятелко мъжът ти е доста надарен.Не съм виждала такава дебелина и такава хуйова глача.Започна тя да се подмазва на моя мъж...след секунда се наведе и го лапна целия в устата си.Моя измънка от кеф.Елена започна да му прави дълбока свирка, а моя беше на седмото небе от кеф.Елена се давеше от дебелото парче на моя мъж а аз пушех цигара и ги гледах.По едно време моя се надъха и започна да я чука в устата.Елена беше с размазан грим цялата в лиги и разрошена коса.Изглеждаше като долен боклук.Тя и такава си беше де...А моят мъж много се кефеше и беше брутален с нея.Около 30 минути я еба в устата после го подаде в моята уста и започна с тласъци да ме чука и мене в устата, аз обаче се дръпнах и казах да ебе само нея така.Той каза добре и веднага и го наби в устата поеба я още десетина минути и си пъхна олигавения си кур в ануса и... - 0 не там... после там.. искам в путката да свърша - каза Елена. - Няма не - отговори моя и започна да я чука грубо в ануса.След няколко тласъка си го извади и хоп в устата и.Елена го лапна няколко пъти и айде пак на топло в ануса.Така няколко пъти.От дебелия му кур ануса и беше зейнал като яма.Дебеличък кур има моя мъж и моя анус така го разтваря.После ни надупи двете и започна да ни редува.Ту едната чукаше в ануса ту другата... После накара тя да стой до моя анус и когато си изважда кура тя да го лапа и на едно такова изваждане и опръска лицето със сперма.Не можах да видя как му хвърчи спермата защото бях надупена, но когато му чух стоновете който са му присъщи на оргазъм се обърнах и видях, че нейното и лице беше цялото в сперма.Имаше в носа, на очите, по косата...Яко я беше омазал моя.После аз и моя изпушихме по една цигара, Елена не пуши и я оставихме в хола да си ляга, а ние се преместихме в спалнята.Там след малко моя ме повтори и заспахме.На сутринта се събудих и моя го нямаше в леглото.Станах и в коридора чух стонове... Отворих вратата на хола и какво да видя... Елена язди моя... и как язди самооооо скачаше като обезумяла на кура му.Едва успя с половин уста останала без дъх да ми каже добро утро... Аз си направих кафе и седнах до тях да ги гледам.Моя беше ухилен до ушите. - От кога се ебете бе... попитах аз.. - Оооо отдавна сигурно 1 час вече... едва каза тя и не спираше да се джаска на кура му... - Признавам твоя е голям ебач... скъса ме от ебане... завиждам ти ... продължи тя с откровенията си... Накрая моя я бутна и тя усети, че свършва и веднага клекна пред него на колене и започна да му пие спермата... Събра му спермата в устата си и накрая я преглътна. - Уф сега вече мога да изпия едно кафе каза доволно тя и седна до мен на дивана премаляла от сериозния секс. Аз им направих по едно кафенце, а Елена дяволита ме попита? - Може ли да остана още няколко дни у вас??? - Може казах!