четвъртък, 30 юни 2016 г.

Тройка с шефа

Миналата седмица моя мъж ме зарадва с подарък.прибра се от работа и каза, че тази вечер ще имаме гости. - Кой попитах аз. - Шефа ти. - Шефа ли- учудих се. - Да днес дойде до работа видяхме се пихме по една бира и го поканих да дойде да гледаме мача.Говорих и с него да те ебем.Да ти направим тройка. - Как бе... що... - Е как що не искаш ли... - Не бе искам, ама точно с него ли... нали ми е шеф. - Е какво толкоз... нали го видях как те гледа миналото лято на морето.Сигурен съм, че иска да те ебе, пък и като му предложих за тройката веднага се съгласи.Пък и е надарен знаеш... Шефа дойде и седнаха в хола да гледат мача.След като свърши мача моя ме подкани да действаме. Първо поех в устата си хуя на шефа.Постепенно ставаше все по-твърд и дебел.Беше адски дебел.Едва го поемах в устата си.Имах чувството, че ще ми направи рани на устните.Облизвах го по цялата дължина и му лапах косматите топки.Докато му духах моя се настани зад мен и си заби хуя в путката ми.Започна да ме клати бързичко и циците ми се разлюляха пред очите на шефа.След като хубаво го надървих шефа ми стана и се настани зад мен бръкна ми с пръст в путката и тъкмо да ми го вкара моят мъж му каза: - Не не не там пъхни и го отзад...Искам да и пръзнеш гъза с дебелия си хуй... Ох мамо какви приказки приказва моя мъж много се възбудих и бях в очакване това дебело парче да ми влезе в ануса.Шефа не се поколеба изплю се на задния ми отвор натисна с голямата си глава на кура и ОХХХ беше вътре.Кура ме прониза.Изпитах болка.Той започна лекичко да се движи докато се отпусне ануса ми и постепенно забърза темпото.След минута вече бях отпусната и шефа започна да ме ебе бясно.Немога да опиша с думи какво преживях лелееее дебелия му кур буквално ми разпъна ануса.После ми направиха сандвич.Е тук вече щях да полудея.Два дебели кура в дупките ми.Разпънаха ме.Бях като пиле на грил.И ебат сериозно.Мъжката.Двата кура бяха безпощадни към дупките ми.А шефа пъшкаше като някой нерез и не спираше да си набива хуя в гъза ми.После застанах на колене пред тях и двамата ми се изпразниха на лицето.По принцип моя мъж бая сперма хвърля, но този път шефа го би.Изхвърли мноооого сперма.Спермата му летеше.Омаза ме цялата.Направо се учудих от къде изкара толкова сперма.Бях много доволно наебана.Бях на седмото небе от кеф.Мъжете също.Интересното беше, че шефа след 10минути пак се надърви и попита моя мъж дали може да ме ебе пак. - Може разбира се -отговори той. След като имаше зелена светлина той ме положи по-гръб на дивана и започна да ме лиже.Беше много добър с езика.След като свърших от лизането си наби хуя в путката ми.Беше голям кеф.Дебелото парче ми разпъна путката до скъсване.Клатеше ме лекичко сякаш ме пазеше да не ме разкъса, а аз полудявах исках бързо...бързо и започнах да се натискам към кура му.Той усети това и веднага забърза темпото.Сумтеше като нерез и бе ебеше бързо като заек.Свърших.Хуя му побеля от мъзга...Направо изригнах.... страхотен оргазъм.... Шефа си извади рязко хуя и ми свърши на лицето.Пак ме омаза цялата в сперма.В чудо се видях... преди малко свърши и сега пак цялото ми лице в сперма.От къде я вадеше тази сперма незнаех...След като ми омаза лицето се наведе и започна да ме лиже пак.Свърших.Отново и отново и отново.Лицето ми беше омазано в сперма и друг мъж ме лижеше пред очите на мъжа ми... беше страхотно...И когато свърших за четвърти път той се изправи и о чудо пак надървен.Неможех да повярвам, че мъж на 52 години ще има такива ерекций.Бръкна ми с пръст в дупето и после пак ми го вкара отзад.Явно ще ме скъса от секс тази вечер мислех си аз... когато нереза изсумтя и пак си тупна кура пред лицето ми.И пак цялата в сперма.Предишната сперма тъкмо беше засъхнала по лицето ми и сега отново ме оцапа със сперма.И пак изхвърли голямо количество...Не не това беше уникално... - Айде сега почини мой човек, да я подкарам малко и аз - каза мъжа ми и си заби хуя пред лицето ми.Хванах му хуя и започнах да се бия с хуя по лицето.Хуя му се оцапа от спермата на шефа и го налапах.Страшно мръсно.Лапах хуя на мъжа си с чужда сперма по него.Голяма съм мръсница...Моя също ми го пъхна в гъза и започна да ме ебе в разширения от шефа анус.Не минаха няколко минути и шефа започна да се върти зад мен. - Почини бе човек - каза моя. - А ши почивам, нали съм дошъл да еба, не да почивам и побутна моя мъж да се отдръпне.Моя си извади хуя и веднага след него влезе дебелото парче на шефа... - О така е много яко - казах аз. Я започнете да се редувате. И те започнаха да се редуват.Шефа-моя-шефа-моя и така се редуваха и ме ебаха в ануса.Страхотно ви казвам.Дано да съм ви описала добре случката, макар, че тя няма как да се опише с думи трябва да се преживее.После пак двамата се изредиха да ми се празнят на лицето.И за пореден път шефа изригна като гейзер и ме заля с обилно количество сперма.