сряда, 29 юни 2016 г.

Брутално ебане в устата

След като моя мъж се изгаври с циганката отидохме на село.Пред очите ми беше лицето на циганката.Бях много възбудена.Исках и мен да ме тормози така и да ме ебе в устата.Предложих му да ме изчука в устата като му казах, да се държи с мен все едно съм циганката.Той се съгласи и както си вечеряхме стана събу си гащите и седна пак на стола.Аз се наведох и покорно му лапнах хуя.Хуя му миришеше на сперма и презерватив.Не се беше измил от циганката.Не ми пукаше даже допълнително ме възбуждаше.И както лекичко го лапах моя мъж ми натисна главата и целия му кур влезе в устата ми.Задавих се.Той пак ми бутна рязко главата и както го бях лапнала целия докато ме държеше за главата ми запуши носа.Неможех да дишам и започнах да се опитвам да си извадя хуя, обаче той много силно ме стискаше.По едно време ме пусна дръпнах се рязко назад и си поех голяма глътка въздух.По скоро се опитах защото той пак рязко си наби хуя в устата ми.Хвана ме грубо и ме положи на масата по гръб и започна да си навира целия хуй в устата ми.И когато хуя му беше целия вътре топките му бяха на очите ми.Давех се.Плюех.Беше много груб с мен.Това беше идеята. - ОООо да чукай ме в мръсната ми уста като циганката - извиках аз. Това го настърви и той започна още по грубо да ме ебе в устата.И когато го вадеше от време на време ме удряше с хуя през лицето.И като ръга и държи целия кур вътре и аз като кашля и като се давя лигата хвърчи отстрани. Майката ми еба направо.Накрая си го навря до дъно и започна да се празни.Мощен откос сперма се изтреля в гърлото ми.Задавих се и сперма излезе през носа ми.Бях като циганката.Цялата в лиги, разрошена със сълзи на очи и сперма.Чувствах се много готино, а мъжът ми бе на седмото небе

Няма коментари:

Публикуване на коментар