вторник, 28 юни 2016 г.

Тройка с младо момче с голям хуй

След като последните няколко месеца побърках мъжа си от свирки и му давах да прави каквото си иска с мен.Давах му да ме ебе отзад, правихме тройка с едно младо момиче, давах му да се празни където си иска и т.н.Той реши, че трябва да ми върне жеста.Предложи ми като подарък за рожденния ден да ми направи тройка с някое младо жребче.Ако ми беше казал това преди половин година сигурно щях да вдигна скандал, но сега вече като се превърнах в мръсница се съгласих веднага.На дърти години започнахме да правим мръсотий... затова и страницата се казва така.Мръсно семейство.Вече обичах нестандартните неща и нямах нищо напротив да ме изчука с някой младо момче.Чудехме се кой да изберем за тази цел и понеже сме от малък град неискахме много да се разчува и затова решихме да си изберем кандидат от друг град през интернет.Пуснах една обява, че семейство търси млад мъж за тройка и да ми изпратят снимка на хуя си за да изберем подходящия.На моя мъж му е дебел, исках втория кур да е дълъг.Получих над 100 емайла където мъже си показваха куровете.Повечето бяха малки, но ми допадна кура на едно момче от Ямбол.Хуя му беше дълъг и тънък, гладко избръснат с виснали топки.Момчето беше на 19год. поисках му телефона разбрахме се да ни дойде на гости.Изпратихме децата при мойте родители и чакахме младото курче да ни дойде на гости.Момчето нямаше кола и го чакахме в Събота следобед на автогарата.Момчето пристигна в уречения час и преди да отидем в нас пихме едно кафе на центъра.Беше красиво и срамежливо слабо момченце.Казваше се Стоян.Докато си говорехме на кафето само си представях какво ме чака след няколко часа...ох каква съм мръсница помислих си и възбуда трепна между краката ми.Възбудих се.След кафето отидохме в нас.Първи влезе да се къпе мъжът ми, а после Стоян.Когато се събличаше преди да влезе в банята видях големия му парчок.Хуя му висеше като някоя змия.И когато вървеше към банята се поклащаше демостративно наляво-надясно.След като се изкъпах, влизайки в хола видях моя и Стоян седнали на дивана с надървени курове.Още бях мокра от банята, но моя ме подкани да лапам хуя на Стоянчо.Клекнах пред младежа и му налапах змията.И тука голям майтап... не мина и една минута когато той стана и започна да се празни на лицето ми.В чудо се видях... как може да се изпразни толкова бързо, нали трябваше да ме ебат с моя.Притеснението бързо изчезна защото докато духах на моя след няколко минути младежът беше готов...навирен... изплю ми се на путката и бавничко ми го вкара.Бях много възбудена... това е втория кур който влиза в путката ми.За 14 години секс го бях правила само с моя мъж.Започна с леки тласъци да ме чука, а аз духах дебелия кур на мъжа си.Иначе много готино ме ебеше курчето.След няколко минути младото курче излезе рязко от путката ми и започна да бълва сперма на гърдите ми...Оф пак ли.. помислих си аз... аз така се бях надъхала да ме скъса от ебане, а той май само със сперма ще ме цапа...Такива мисли бяха в главата ми в този момент, обаче моя мъж набързо ми изкара всички мисли от главата.Хвана ме надупи ме и започна да ме ебе на задна.А младото курче пушеше цигара и ни гледаше.Моят мъж беше в еуфория... дали искаше да покаже на Стоян как се ебе незнам, но ме ебеше на бързи и дълбоки тласъци.Мъжката ме ебеше.Дълбока оран.Дали от здравото ебане дали от това, че Стоян ме гледаше...изпитах няколко силни оргазма.След малко Стоян ми го подаде в устата и докато му лапнах 2-3пъти хуя му пак се натопорчи.Ех младото си е младо...После ми направиха сандвич.На Стоянчо хуя в путката ми, а на моя в ануса ми.Голям кеф.Двата кура не ме жалеха, напротив пронизваха си ме грубичко.Сега младото курче не свърши толкова бързо и ме поебаха заедно с моя мъж.Накрая двамата ми се изредиха да ми напълнят устата със сперма.От дългия кур на Стоянчо излязоха само 2 капчици, но пък моя мъж ми напълни устата със сперма.